Kohaletoimetamine
1. Kui palju aega kohaletoimetamine võtab?
Tavaliselt toimetame tooteid 1-2 tööpäeva jooksul.
2. Kas ma võin oma tellimust jälgida?
Jah. Pärast kaupade väljasaatmist saadame teie poolt märgitud e-posti aadressile saadetise jälgimise numbri.
3. Millised on saatmiskulud?
- Saatmishind DPD Pickup kaudu on 4,40 € (Ostes 55€ ja rohkem on hind 3,90€)
- Eesti post - 4,40 €.
4. Kas ma võin tellimuse otse teilt kätte saada?
Saadame kõik tooteid postiteenusega. Praegu pole võimalust tellimust füüsilisest poest kätte saada.
5. Kust siis tooteid saadate?
Saadame tooteid meie Leedu laost Eesti.
Maksmine
1. Milliseid makseviise aktsepteeritakse?
Toodete eest võib maksta pangaülekandega või Paysera süsteemi kaudu.
2. Kuidas ma saan teada, et mu makse on vastuvõetud?
Pärast makse laekumist saadame tasutud tellimuse kviitungit teie poolt märgitud e-posti aadressile.
Tagastamine
1. Kuidas ma võin toodet tagastada?
Toote tagastamiseks täida Tagastusvormi.
2. Millise aja jooksul toodet tagastada võib?
- Kõiki tooteid võib tagastada 14 kalendripäeva jooksul pärast kohaletoimetamist.
- Toode peab olema kahjustamata, kasutamata ja originaalpakendisse pakitud.
- Tagastamise kohta lisateabe saamiseks klõpsa siia.
3. Juhul kui sain toodet kätte, kuid toode on defektne, kas pean siis tagastamise eest maksma?
Defektiga kauba tagastamine on tasuta. Kauba kättesaamisel tagastame tasutud raha koos saatekuluga.
4. Juhul kui sain toodet kätte, kuid pole mul seda enam vaja, kas pean siis tagastamise eest maksma ja kui palju see mulle maksma läheb?
Tagastuse peab tasuma kauba saaja. Lisateave on jaotises kauba tagastamine.
Tellimused
1. Vormistasin mitu tellimust, kas saab neid kombineerida?
Võta meiega ühendust märgitud kontaktandmete kasutades ja siis, kui eelmine tellimus pole saadetud, ühendame tellimused üheks.
2. Kuidas ma saan teiega ühendust võtta?
Meie kontaktandmeid leiad siit.Remondin telefone, ostaksin sageli suuremaid koguseid, kas rakendate allahindlusi?